Kraj

"Olivia" intensywnie wspierana w tym roku w telewizji

Prawie każde lub nawet każde wydanie miesięcznika "Olivia" (Axel Springer Polska) otrzyma wsparcie promocyjne. "W telewizji emitowany będzie spot tematyczny...

Prawie każde lub nawet każde wydanie miesięcznika “Olivia” (Axel Springer Polska) otrzyma wsparcie promocyjne. “W telewizji emitowany będzie spot tematyczny stworzony na podstawie spotu image’owego autorstwa Upstairs Young & Rubicam, który wykorzystywaliśmy dla pierwszych wydań po relaunchu” – powiedziała Małgorzata Barankiewicz, dyrektor wydawniczy w Axel Springer Polska, odpowiedzialna za tytuły kobiece. Kampania obejmie TVP, TVN, Polsat, radio, reklamę prasową nie tylko w tytułach Axel Springer Polska. Planowaniem i zakupem mediów dla “Olivii” zajmuje się dział promocji wydawnictwa we współpracy z domem mediowym MediaCom Warszawa. “Olivia” zmieniła się w październiku ub.r. Odeszła od klasycznej formy pisma poradnikowego. Wydawca zdecydował się na jej wyższe pozycjonowanie, z położeniem nacisku na tematy psychologiczne. “Z ankiety przeprowadzonej w styczniu wynika, że zmiany, zarówno merytoryczne, jak i graficzne, zostały nie tylko zauważone, ale i ocenione bardzo pozytywnie przez nasze czytelniczki” – powiedziała Małgorzata Barankiewicz. Dodała, że sprzedaż “Olivii” utrzymuje się na stałym poziomie. “Celem relaunchu nie było podniesienie nakładu sprzedanego, lecz repozycjonowanie pisma” – powiedziała. Według ZKDP za wrzesień 2003 r. rozpowszechnienie płatne “Olivii” wyniosło 378 tys. egzemplarzy, a nakład – 552,4 tys. (KP)