Prawie każde lub nawet każde wydanie miesięcznika “Olivia” (Axel Springer Polska) otrzyma wsparcie promocyjne. “W telewizji emitowany będzie spot tematyczny stworzony na podstawie spotu image’owego autorstwa Upstairs Young & Rubicam, który wykorzystywaliśmy dla pierwszych wydań po relaunchu” – powiedziała Małgorzata Barankiewicz, dyrektor wydawniczy w Axel Springer Polska, odpowiedzialna za tytuły kobiece. Kampania obejmie TVP, TVN, Polsat, radio, reklamę prasową nie tylko w tytułach Axel Springer Polska. Planowaniem i zakupem mediów dla “Olivii” zajmuje się dział promocji wydawnictwa we współpracy z domem mediowym MediaCom Warszawa. “Olivia” zmieniła się w październiku ub.r. Odeszła od klasycznej formy pisma poradnikowego. Wydawca zdecydował się na jej wyższe pozycjonowanie, z położeniem nacisku na tematy psychologiczne. “Z ankiety przeprowadzonej w styczniu wynika, że zmiany, zarówno merytoryczne, jak i graficzne, zostały nie tylko zauważone, ale i ocenione bardzo pozytywnie przez nasze czytelniczki” – powiedziała Małgorzata Barankiewicz. Dodała, że sprzedaż “Olivii” utrzymuje się na stałym poziomie. “Celem relaunchu nie było podniesienie nakładu sprzedanego, lecz repozycjonowanie pisma” – powiedziała. Według ZKDP za wrzesień 2003 r. rozpowszechnienie płatne “Olivii” wyniosło 378 tys. egzemplarzy, a nakład – 552,4 tys. (KP)