Kraj

Statoil Polska zwiększy o 10-15 proc. wydatki reklamowe w tym roku

Koncern Statoil Polska zapowiada, że jego wydatki reklamowe w tym roku będą o 10-15 proc. większe niż w roku ubiegłym....

Koncern Statoil Polska zapowiada, że jego wydatki reklamowe w tym roku będą o 10-15 proc. większe niż w roku ubiegłym. “Przeznaczymy je na działania strategiczne i wzmacnianie relacji z naszymi klientami” – mówi Agnieszka Brukszo, dyrektor marketingu Statoil Polska. Według firmy Expert Monitor w 2003 r. spółka wydała na reklamę w mediach 6,7 mln zł, z czego 3,8 mln zł stanowiły wydatki na telewizję), natomiast rok wcześniej było to 6,5 mln zł (reklama telewizyjna pochłonęła wtedy 5,2 mln zł). W drugiej połowie ub.r. miała miejsce kampania wizerunkowa Statoil pod hasłem “Chce się wracać”. Kreacją kampanii reklamowych koncernu zajmuje się agencja Lowe GGK, a planowaniem i zakupem mediów dom mediowy PanMedia Western. (PU)