Kraj

Bank BPH sponsoruje relacje z rejsu Romana Paszkego i rusza z kampanią

Bank BPH będzie prawdopodobnie oficjalnym sponsorem relacji z wyprawy dookoła świata jachtu Romana Paszkego w TVP. Jacek Balcer, rzecznik prasowy...

Bank BPH będzie prawdopodobnie oficjalnym sponsorem relacji z wyprawy dookoła świata jachtu Romana Paszkego w TVP. Jacek Balcer, rzecznik prasowy i dyrektor marketingu Banku BPH, nie chciał skomentować tej infomacji. Powiedział jedynie, że rzeczywiście sponsoring dużego wydarzenia sportowego ma być jednym z elementów działań promujących nową nazwę banku, mających wpłynąć na wzrost świadomości marki BPH. Relacje z wyprawy Romana Paszkego miałyby się rozpocząć w połowie lutego br. i potrwać przez trzy miesiące. Kilkunastominutowy program zatytułowany “Studio wyprawy dookoła świata” będzie prawdopodobnie pokazywany w TVP raz w tygodniu. Sponsoring rejsu Romana Paszkego jest elementem kampanii rebrandingowej Banku BPH zaplanowanej na wiosnę 2004 r. W połowie lutego rozpocznie się również regularna kampania reklamowa w mediach. Przygotowała ją od strony strategii i kreacji agencja reklamowa Just. Jak powiedział Balcer, budżet sześciotygodniowej kampanii wynosi kilka milionów złotych. Działania reklamowe będą wykorzystywać telewizję, prasę, nośniki reklamy zewnętrznej oraz internet. W telewizji będzie pokazywany 30-sekundowy spot pod tytułem “Marzenia”. “Spot jest tak skonstruowany, że będziemy mogli również prezentować jego 10-sekundowe fragmenty w różnych konfiguracjach” – dodał Balcer. Planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy MediaCom Warszawa. (PR)