Kraj

Adidas przeprowadzi w marcu kampanię wizerunkową "Impossible is nothing"

Adidas przygotowuje na marzec kampanię wizerunkową, która ma być najważniejszą akcją reklamową tej firmy w Polsce w tym roku. Kampania...

Adidas przygotowuje na marzec kampanię wizerunkową, która ma być najważniejszą akcją reklamową tej firmy w Polsce w tym roku. Kampania toczyć się będzie pod hasłem: “Impossible is nothing”. Będzie to kampania typowo wizerunkowa. Jak mówi Paweł Patkowski, marketing manager Adidas Poland, jej celem będzie pokazanie, jak marka Adidas inspiruje do stawiania czoła nowym wyzwaniom, pomaga doskonalić swoje wyniki i łamać kolejne bariery. “Chcemy przypomnieć, jak silnie nasza marka związana jest ze sportem, pokazać, jak wiele ta pasja dla sportu dla nas znaczy” – wyjaśnia Patkowski. Kreację przygotowała holenderska agencja 180 Amsterdam, adaptacją zajmuje się agencja TBWAWarszawa, planowaniem i zakupem mediów Carat Polska. Budżet kampanii nie został ujawniony, mediaplan zakłada wykorzystanie telewizji (30-sekundowe spoty) i kina (60-sekundowe spoty w kinach największych miast) oraz insertowania w jednej z gazet ogólnopolskich. Ważnym elementem kampanii będą ekskluzywne materiały POS – m.in. rozkładane “broszury-plakaty” z wizerunkami legendarnych sportowców związanych z Adidasem, którzy są przykładami wspomnianego łamania barier (np. pływak Ian Thorpe, który bił w swojej karierze 22 razy rekordy świata, ale najpierw musiał przezwyciężyć alergię na chlor). (MG)