Kraj

Najbardziej reklamowane marki w reklamie zewnętrznej

Według ostatnich badań wydatków na reklamę zewnętrzną, najbardziej reklamowaną marką w ciągu pierwszych III kwartałów br. były papierosy Golden American....

Według ostatnich badań wydatków na reklamę zewnętrzną, najbardziej reklamowaną marką w ciągu pierwszych III kwartałów br. były papierosy Golden American. Ich producent, Rothmans of Pall Mall (przejmowany obecnie przez BAT), wydał na reklamę zewnętrzną 3,95 mln USD. Na kolejnych miejscach znalazły się takie marki, jak: Żywiec (3,39 mln USD), EB (3,29 mln USD), Marlboro (2,79 mln USD) i Mars International (2,66 mln USD). Wśród 20 największych reklamodawców w tym medium znalazło się także 5 funduszy emerytalnych: OFE Ego (1,5 mln USD), OFE Winterthur (1,16 mln USD), AIG OFE (1,1 mln USD), OFE PZU Złota Jesień (1,09 mln USD) i OFE PBK Orzeł (1,06 mln USD). Zestawienia wydatków pochodzą z firmy badawczej Media Watch, która monitoruje rynek tego medium w 11 aglomeracjach Polski. (JP)