Kraj

Wyraźne zmiany w magazynie "Shape" mają podnieść jego sprzedaż

Magazyn "Shape" zmienia się od wydania marcowego, które pojawi się na rynku od 27 lutego w nakładzie 50 tys. egzemplarzy....

Magazyn “Shape” zmienia się od wydania marcowego, które pojawi się na rynku od 27 lutego w nakładzie 50 tys. egzemplarzy. Jak powiedziała Urszula Dziewit, dyrektor wydawniczy Hearst-Marquard Publishing, wydawcy “Shape”, wydawca ma nadzieję, że przeprowadzone zmiany przyczynią się do podniesienia poziomu sprzedaży “Shape’a” o 5-10 tys. egzemplarzy w tym roku, a wraz z tym wzrośnie atrakcyjność magazynu dla reklamodawców. Szczególnie widoczne zmiany zostały wprowadzone w layoucie, w formacie pisma i papierze. “Shape” adresowany będzie do wszystkich kobiet, które dbają o ciało, sprawność fizyczną, także o wnętrze, dobre samopoczucie. Anna Ibisz, nowa naczelna “Shape’a” (jednocześnie naczelna “Voyage”), powiedziała, że chce, aby “Shape” stał się bardziej uniwersalny i bardziej przystępny. Miesięcznik został podzielony na sześć sekcji tematycznych: uroda, fitness, psyche, moda, zdrowie i kuchnia. Zmiany w “Shapie” wesprze dwutygodniowa kampania na citylightach przystankowych w Warszawie oraz w prasie (“Wysokie Obcasy”, “Poradnik Domowy”, “Olivia”, “Cosmopolitan”). Kreacją, zaplanowaniem i zakupem mediów zajął się dział marketingu Hearst-Marquard Publishing. Wydanie marcowe “Shape’a” ukaże się z prezentem – mydłem w płynie St. Ives. Również dwa inne miesięczniki z grupy Marquard Media Polska dołączą prezenty do wydań marcowych: “Voyage” ukaże się – po raz pierwszy w swojej historii – z filmem DVD – “Cube”, a “Cosmopolitan” dołączy prezerwatywę Pepino. W marcowym “Cosmopolitan” czytelniczki dostaną jeszcze jedną atrakcję – rozkładówkę z rozebranym mężczyzną, o którym na razie wiadomo tylko tyle, że jest brazylijską pięknością. Według danych ZKDP za październik 2003 r. rozpowszechnianie płatne “Cosmopolitan” wyniosło 140,8 tys. egzemplarzy; “Shape’a” – 30 tys.; “Voyage” – 28,8 tys. (KP)