Kraj

IMIGe Poland wprowadza nowy nośnik POS w miejscach sprzedaży

Firma IMIGe Poland, specjalizująca się w reklamie wewnętrznej, wprowadza nowy nośnik POS. Jest to podświetlany stoper regałowy instalowany przy półce...

Firma IMIGe Poland, specjalizująca się w reklamie wewnętrznej, wprowadza nowy nośnik POS. Jest to podświetlany stoper regałowy instalowany przy półce w hipermarkecie. “Innowacyjność tego nośnika polega na wykorzystaniu konstrukcji o przekroju trójkątnym, co daje reklamodawcy trzy powierzchnie reklamowe do wykorzystania i np. możliwość prezentacji trzech różnych reklam. Nośniki te są podświetlane, co zwiększa zauważalność reklamy” – powiedziała Małgorzata Rosół, PR & marketing manager IMIGe Poland. W pierwszej kolejności stoper regałowy zainstalowano w sieci hipermarketów Real, bezpośrednio w miejscu ekspozycji promowanego produktu. “Wyniki badania na temat tego nowego nośnika przygotowane na zlecenie naszej firmy wskazują, że rozwiązanie podoba się ponad 63 proc. badanych osób. Ponad 60 proc. deklaruje, że reklama produktu na stoperze nakłania ich do zakupu lub zainteresowania się ofertą” – pdokreśla Małgorzata Rosół. Nowy nośnik może być stosowany samodzielnie lub w połączeniu z innymi w miejscach sprzedaży. Dlatego IMIGe Poland stworzyła nową ofertę pakietową. “Połączenie nośników w miejscu sprzedaży zapewnia kompleksową i zintegrowaną komunikację z konsumentami” – uważa Jakub Zabokrzecki, kierownik działu sprzedaży IMIGe Poland. IMIGe Poland oferuje nośniki reklamy wewnętrznej na terenie uczelni i szkół średnich, hipermarketów oraz obiektów sportowych. (PM)