Kraj

Commercial Union TFI podkreśla swoje dobre wyniki inwestycyjne

Commercial Union Polska - Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęło kilkutygodniową kampanię prasową. Jej celem jest poinformowanie potencjalnych klientów o bardzo dobrych...

Commercial Union Polska – Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych rozpoczęło kilkutygodniową kampanię prasową. Jej celem jest poinformowanie potencjalnych klientów o bardzo dobrych wynikach inwestycyjnych osiągniętych przez dwa fundusze inwestycyjne z udziałem akcji: CU Fundusz Inwestycyjny Otwarty Polskich Akcji i CU Specjalistyczny Fundusz Inwestycyjny Otwarty Stabilnego Inwestowania. Z roczną stopą zwrotu w wysokości 64,6 proc. CU FIO Polskich Akcji był najbardziej zyskownym funduszem inwestycyjnym 2003 r. CU SFIO Stabilnego Inwestowania osiągnął w 2003 r. stopę zwrotu w wysokości 26 proc. i tym samym zajął pierwsze miejsce w kategorii funduszy stabilnego wzrostu i zrównoważonych. Kampanię nagłaśniającą te wyniki firma prowadzić będzie pod hasłem “Nasze fundusze najlepsze na rynku” w prasie i internecie. Layouty pojawią się m.in. w “Gazecie Wyborczej”, “Rzeczpospolitej” oraz w “Parkiecie”, a także wybranych tytułach prasy regionalnej (m.in. “Gazeta Lubuska” , “Dziennik Łódzki” , “Dziennik Polski” oraz “Dziennik Bałtycki-Wieczór Wybrzeża”. Równolegle z kampanią prasową będą prowadzone działania reklamowe w internecie, w portalach finansowych money.pl, bankier.pl oraz gazeta.pl. W zakresie planowania i zakupu mediów firma współpracowała z domem mediowym Starcom. (MG)