Kraj

Dwa tysiące klientów odpowiedziało na konkurs Teekane

Już 2 tys. osób wzięło udział w promocji herbat ekspresowych Assam, produkowanych przez firmę Teekane Polska. Szczęśliwcy otrzymali nagrody w...

Już 2 tys. osób wzięło udział w promocji herbat ekspresowych Assam, produkowanych przez firmę Teekane Polska. Szczęśliwcy otrzymali nagrody w postaci chińskich serwisów porcelanowych. Na kolejnych zwycięzców czeka jeszcze 3 tys. nagród. Mogą się o nie starać do marca 2000 roku, do momentu zakończenia promocji. Promocja konsumencka, która służy zwiększeniu sprzedaży produktów i zbudowaniu herbacianej marki, polega na zebraniu 16 kuponów z opakowań herbat Assam, pakowanych po 25 (2,28 zł), 50 (4,04 zł) i 100 (7,44 zł) torebek. Promocję wspiera kampania reklamowa (TVP, telewizje lokalne, prasa handlowa i “Gazeta Wyborcza”), przygotowana specjalnie na tę okazję przez jedną z wrocławskich agencji. Asortyment Teekane składa się z 34 różnych rodzajów herbat: czarnych, ziołowych, owocowych i aromatyzowanych. Herbaty Teekane konkurują na polskim rynku z takimi markami, jak np. Tetley i Brooke Bond. Według danych Teekane, jej aktualne udziały wartościowe w ogólnopolskim rynku herbaty wynoszą 5 proc. (MK)