Kraj

Philip Morris zmienia opakowania papierosów marki Caro

Philip Morris Poland SA zdecydował się zmienić opakowania paczek 25 sztuk krajowych papierosów marki Caro. Jest to najlepiej sprzedająca się...

Philip Morris Poland SA zdecydował się zmienić opakowania paczek 25 sztuk krajowych papierosów marki Caro. Jest to najlepiej sprzedająca się marka krajowa w portfolio PM (w kategorii 70 mm, czyli papierosów krótkich), generalnie jest to jedna z najsilniejszych marek krajowych na rynku. Projekt nowych opakowań został przygotowany w szwajcarskiej centrali Philip Morris International w Lozannie. Zmiana opakowań komunikowana jest za pomocą materiałów POS: plakaty, standy, wobblery, hangery, ramki do ekspozycji, plakaty na meble sklepowe i podkładki na lady. Wsparciem BTL-owym był również direct mailing do grupy palaczy tej marki (z bazy producenta). Przygotowaniem wsparcia BTL-owego zajęła się agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam, która zajmuje się obsługą wszystkich marek krajowych Philip Morrisa (marki zagraniczne obsługuje agencja Leo Burnett). Papierosy Caro sprzedawane są w czterech wariantach: full flavour, lights, super lights i mentolowe; paczki po 25 sztuk zostały wprowadzone w maju 2002 r. i obecnie stanowią zdecydowaną większość sprzedaży tej marki (paczka kosztuje poniżej 5 zł.). (MB)