Philip Morris Poland SA zdecydował się zmienić opakowania paczek 25 sztuk krajowych papierosów marki Caro. Jest to najlepiej sprzedająca się marka krajowa w portfolio PM (w kategorii 70 mm, czyli papierosów krótkich), generalnie jest to jedna z najsilniejszych marek krajowych na rynku. Projekt nowych opakowań został przygotowany w szwajcarskiej centrali Philip Morris International w Lozannie. Zmiana opakowań komunikowana jest za pomocą materiałów POS: plakaty, standy, wobblery, hangery, ramki do ekspozycji, plakaty na meble sklepowe i podkładki na lady. Wsparciem BTL-owym był również direct mailing do grupy palaczy tej marki (z bazy producenta). Przygotowaniem wsparcia BTL-owego zajęła się agencja reklamowa Upstairs Young & Rubicam, która zajmuje się obsługą wszystkich marek krajowych Philip Morrisa (marki zagraniczne obsługuje agencja Leo Burnett). Papierosy Caro sprzedawane są w czterech wariantach: full flavour, lights, super lights i mentolowe; paczki po 25 sztuk zostały wprowadzone w maju 2002 r. i obecnie stanowią zdecydowaną większość sprzedaży tej marki (paczka kosztuje poniżej 5 zł.). (MB)