Zagranica

BLM wygrał budżet mediowy Lastminute.com

Dom mediowy BLM wygrał przetarg na obsługę wartego 3 mln dol. budżetu mediów firmy Lastminute.com oferującej usługi turystyczne przez internet....

Dom mediowy BLM wygrał przetarg na obsługę wartego 3 mln dol. budżetu mediów firmy Lastminute.com oferującej usługi turystyczne przez internet. W ośmioetapowym przetargu prowadzonym od listopada ub.r. poza BLM brało jeszcze udział siedem innych domów mediowych: Naked, OMD, Vizeum, Manning Gottlieb Media, Carat, Smarter oraz PHD Rocket (który ostatnio obsługiwał ten budżet). Przedstawiciel klienta powiedział, że BLM dobrze zrozumiał markę i wartości, jakimi kieruje się firma, i że zaoferował świeże spojrzenie, duże doświadczenie w zakresie planowania i zakupu mediów oraz dobre rozeznanie w preferencjach konsumentów, do których Lastminute kieruje swoją ofertę. Przygotowaniem kreacji dla Lastminute.com zajmuje się agencja Banc, poprzednio dla Lastminute prasowała agencja QuietStorm, z którą firma rozstała się w grudniu ub.r. (agencja chciała zmienić charakter współpracy z projektowego na stałą obsługę, na co nie chciał zgodzić się klient). Pierwszą realizacją Banc dla Lastminute jest rozpoczynająca się właśnie kampania związana z dniem św. Walentego. (“BrandRepublic”)