Zagranica

Filmowy King Kong w najnowszej reklamie Volkswagena Polo

Agencja reklamowa DDB London przygotowała prasową i outdoorową kampanię wspierającą samochód Volkswagen Polo, w której wykorzystana została filmowa sylwetka King...

Agencja reklamowa DDB London przygotowała prasową i outdoorową kampanię wspierającą samochód Volkswagen Polo, w której wykorzystana została filmowa sylwetka King Konga. Na reklamie pt. “Gorilla” widzimy wielką małpę, która podobnie jak na filmie niszczy ulice Nowego Jorku, jednak w pewnym momencie z wyraźnym bólem łapie się za stopę – najnowsza kampania wykorzystuje hasło pt. “Mały, ale twardy. Polo”, które pojawiło się już w poprzedniej kampanii tego modelu (reklama “Gliniarze” pokazywała policjantów, którzy chronili się za tym samochodem podczas ulicznej strzelaniny). Catherine Woolfe, communications manager działu small cars w Volkswagenie, powiedziała: “Polo ma bardzo dobrą opinię jako solidny, dobrze wykonany samochód, ale musimy to podkreślać w unikalny dla nas sposób, tak aby przyciągnąć uwagę posiadaczy małych samochodów”. Media na potrzeby tej kampanii kupował dom mediowy MediaCom. (“BrandRepublic”)