Kraj

Grupa freelancerów odpowiada za kreację reklam Scan Holiday Travel

Biuro podróży Scan Holiday Travel rozpoczęło kampanię reklamową z wykorzystaniem outdooru i radia swojego produktu First Minute pod hasłem "Pierwsi...

Biuro podróży Scan Holiday Travel rozpoczęło kampanię reklamową z wykorzystaniem outdooru i radia swojego produktu First Minute pod hasłem “Pierwsi na wakacjach”. Kampania billboardowa, która potrwa kilka tygodni, obejmuje swoim zasięgiem Warszawę i jest wspierana kampanią radiową w Radiu Pogoda oraz akcją promocyjną w 16 kinach na terenie całej Polski. Billboardy i spoty radiowe oraz materiały BTL zostały opracowane przez zespół freelancerów współpracujących ze Scan Holiday. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy Initiative Warszawa, zaś obsługę PR powierzono Feedback/Hill and Knowlton sp. z o.o. Dotychczas głównym medium wykorzystywanym w promocji First Minute był dodatek “Gazety Wyborczej” – “Turystyka”. First Minute polega na wczesnej rezerwacji letniego wyjazdu wakacyjnego na korzystnych warunkach. Klient może wybrać dowolny hotel i miejscowość z pełnej oferty katalogowej biura, płacąc odpowiednio mniej. Znak First Minute decyzją Urzędu Patentowego RP wydaną w roku 2000 jest zastrzeżonym znakiem towarowym i dotyczy tylko i wyłącznie produktu biura podróży Scan Holiday Travel. (JP)