Kraj

McDonald's Polska stawia w tym roku na sport i aktywność

Koncern McDonald's Polska będzie w tym roku promował ruch i aktywność w ramach specjalnego programu. Globalnie jest on znany pod...

Koncern McDonald’s Polska będzie w tym roku promował ruch i aktywność w ramach specjalnego programu. Globalnie jest on znany pod nazwą “Go Active” i jest częścią rozpoczętej w ubiegłym roku strategii realizowanej pod hasłem “I’m lovin’ it”. Nie zapadła jeszcze ostateczna decyzja, czy nazwa programu pozostanie w oryginalnej wersji, czy też zostanie spolszczona. “Planujemy promowanie aktywnego wypoczynku i ruchu zarówno poprzez kampanie reklamowe o charakterze ATL, jak i poprzez akcje z kategorii BTL-owej” – mówi Krzysztof Kłapa, rzecznik prasowy koncernu. Sposób komunikacji programu będzie podobny do komunikacji użytej w działaniach marketingowych pod hasłem “I’m lovin’ it”, co zakłada wykorzystanie elementow lifestyle’owych i młodzieżowej muzyki. Program wystartuje wiosną. Na potrzeby kampanii w mediach koncern wybierze z przygotowanego globalnie pakietu reklamy odpowiadające programowi i zostaną one wzbogacone o elementy kojarzące się z aktywnością. W ramach działań o charakterze BTL będą organizowane m.in. akcje przy restauracjach sieci, np. eventy związane z koszykówką. Obecnie koncern prowadzi rozmowy z potencjalnymi partnerami, ale ich szczegóły pozostają jeszcze tajemnicą. Wiadomo, że koncern jest zainteresowany współpracą z operatorami telefonii komórkowej. McDonald’s Polska chce także postawić na znane sportowe nazwiska mogące przyciągnąć odbiorców. Spółka jest partnerem organizowanego przez Międzynarodowy Komitet Olimpijski w czerwcu na całym świecie Dnia Olimpijskiego. Ponadto globalnie koncern jest jednym z 11 sponsorów igrzysk olimpijskich w Atenach i będzie to także wykorzystywał w swoich działaniach marketingowych w tym roku. (PU)