Kraj

Agencja Profile uruchomiła dział eventowy, rok 2003 zamknięty 6 mln zł przychodów

Agencja public relations Profile wyodrębniła dział zajmujący się imprezami i wydarzeniami specjalnymi Profile-imprezy. Na jego czele stanęła Małgorzata Ignaszak. Informację...

Agencja public relations Profile wyodrębniła dział zajmujący się imprezami i wydarzeniami specjalnymi Profile-imprezy. Na jego czele stanęła Małgorzata Ignaszak. Informację o nowym dziale rozesłano do obecnych i potencjalnych klientów firmy. Obecnie z usług tego działu korzysta firma Henkel Logistics. W poprzednich latach Profile organizowała m.in. cykl imprez plażowych dla Grupy PZU. W tym roku prawdopodobnie również zajmie się tym przedsięwzięciem, które jak twierdzi Rafał Szymczak, szef agencji, zostało dobrze ocenione przez zleceniodawcę. Aktualną listę największych klientów firmy tworzą: Telekomunikacja Polska SA (projekty korporacyjne i związane z PR wewnętrznym), PZU, ING Development oraz Velux. W ub.r. przychody agencji wyniosły 6 mln zł. Agencja jest w trakcie kilku przetargów, jednym z nich jest brief zlecony przez Polskie Towarzystwo Przemysłu i Rozdziału Energii Energetycznej. (MKS)