Kraj

Ewa Kozłowska nowym szefem reklamy tygodnika "Przekrój"

Ewa Kozłowska została nowym dyrektorem biura reklamy tygodnika "Przekrój" (Edipresse Polska), wynika z nieoficjalnych informacji. Zastąpiła Aleksandrę Trojnar, która dostała...

Ewa Kozłowska została nowym dyrektorem biura reklamy tygodnika “Przekrój” (Edipresse Polska), wynika z nieoficjalnych informacji. Zastąpiła Aleksandrę Trojnar, która dostała propozycję pracy w wydawnictwie. Najprawdopodobniej będzie zajmować się kontaktami z klientami kluczowymi w Edipresse Polska. Ewa Kozłowska ostatnio była pełniącą obowiązki zastępcy dyrektora biura reklamy dwutygodnika “Viva!” (także Edipresse Polska). Wydawnictwo łączy z “Przekrojem” duże nadzieje w perspektywie najbliższych lat. Trwają intensywne działania promocyjne tytułu, w tym kampania telewizyjna. “Przekrój” ma rozbudowany plan wydań specjalnych. Zaczął dołączać cykl filmów VCD. Rozpowszechnianie płatne “Przekroju” wg ZKDP za ostatnio podsumowany miesiąc, za listopad 2003 r., wyniosło 96,7 tys. egzemplarzy (nakład 200,6 tys.). Czytelnictwo tygodnika w 2003 r. wg PBC General, SMG/KRC Millward Brown Co. (wskaźnik CCS) wyniosło 2,17 proc. wśród wszystkich respondentów (wśród mężczyzn – 1,55 proc.; wśród kobiet – 2,77 proc.). Na reklamie “Przekrój” w minionym roku zarobił brutto 11,8 mln zł (Agora Monitoring). (JD, KP)