Kraj

Toyota Motor Poland rozpoczęła kampanię korporacyjną

Koncern Toyota Motor Poland rozpoczął wizerunkową kampanię korporacyjną. Kreację przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, natomiast za planowanie i zakup...

Koncern Toyota Motor Poland rozpoczął wizerunkową kampanię korporacyjną. Kreację przygotowała agencja reklamowa Saatchi & Saatchi, natomiast za planowanie i zakup mediów jest odpowiedzialny dom mediowy Zenith Media. Jak zapowiada Krzysztof Prus, kierownik działu sprzedaży i marketingu Toyoty, kampania potrwa do końca kwietnia i toczyć się będzie jedynie w telewizji: TVP1, TVP2 i TVN, gdzie będzie emitowany spot pt. “Pułapka”. Celem akcji jest zakomunikowanie niezawodności samochodów marki Toyota. Z racji tego, że grupa docelowa jest inna w przypadku każdego z modeli, w tej wizerunkowej kampanii target nie został ściśle określony. Toyota sprzedała w ub.r. w Polsce 35,8 tys. nowych samochodów (wobec 23,5 tys. rok wcześniej). Na kampanie reklamowe w mediach wydała 60,2 mln zł (dane cennikowe, źródło: Expert Monitor). (PU, MG)