Kraj

US Pharmacia prowadzi w TVP kampanię sponsoringową marki Manti

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa firmy farmaceutycznej US Pharmacia dotycząca marki Manti - tabletek do ssania na zgagę. Działania reklamowe polegają...

Ruszyła telewizyjna kampania reklamowa firmy farmaceutycznej US Pharmacia dotycząca marki Manti – tabletek do ssania na zgagę. Działania reklamowe polegają na sponsorowaniu kilku programów telewizyjnych w TVP – serialu “Klan” oraz programów rozrywkowych: “Jaka to melodia?”, “Na zdrowie Jagielski”, “Europa da się lubić” oraz “Spełniamy marzenia”. Kampania sponsoringowa jest kontynuacją nowych działań rozpoczętych w październiku ub.r., przygotowanych przez agencję reklamową Rozgłośnia. Głównym celem kampanii jest zwiększenie świadomości marki, dotarcie do szerokiej grupy konsumentów oraz wyróżnienie Manti na tle działań konkurencji. Czas reklamowy został zaplanowany i kupiony przez dom mediowy Starcom. Reklamy będą emitowane przez kilka miesięcy, a dokładny termin zakończenia kampanii reklamowej nie został podany. Od początku tego roku tabletki Manti dostępne są w nowej szacie graficznej, którą zaprojektowała agencja reklamowa PND Futura. W 2003 r. sprzedaż Manti w punktach detalicznych w porównaniu z 2002 r. wzrosła o ponad 81 proc. (źródło: US Pharmacia, na podstawie badania Panel Sklepów Detalicznych, ACNielsen, październik-listopad 2003 r.). Grupa docelowa tabletek Manti została określona jako kobiety i mężczyźni w wieku 25-49 lat. (AMS)