Kraj

Cyfra Plus rozpoczyna wiosenną kampanię wizerunkowo-sprzedażową

Platforma cyfrowa Cyfra Plus rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową o charakterze wizerunkowym i prosprzedażowym. Strategię i kreację przygotowała agencja Euro RSCG...

Platforma cyfrowa Cyfra Plus rozpoczyna wiosenną kampanię reklamową o charakterze wizerunkowym i prosprzedażowym. Strategię i kreację przygotowała agencja Euro RSCG New Europe. Produkcję spotów powierzono OTO Studio Filmowe. Spot telewizyjny wyreżyserował Marcin Ziębiński. Za planowanie i zakup mediów odpowiedzialny jest dom mediowy Starcom. W kampanii wykorzystywane będą: telewizja (TVP1, TVP2, TVN), prasa (“Gazeta Wyborcza” plus dodatek telewizyjny, “Super Express”, “Fakt” – również z dodatkiem TV, “Metropol”, “Dzień dobry”, “Tele Świat”, “Tele Tydzień”, “Tele Magazyn”, “Teleprogram”) oraz internet i wybrane stacje radiowe. Kampania w telewizji, prasie i internecie właśnie startuje. Spot w radiu pojawi się od połowy marca. Budżet kampanii i precyzyjne ramy czasowe nie zostały ujawnione. Kampania zrealizowana została w oparciu o nowe spoty telewizyjne – wizerunkowy i promocyjny – emitowane naprzemiennie. W pierwszym prezentowane są walory platformy, drugi zachęca do skorzystania z oferty promocyjnej dotyczącej aktywacji usług związanych z Cyfrą Plus. Oprócz spotów reklamowych w kampanii wykorzystano ogłoszenia prasowe oraz materiały marketing services przygotowane dla sieci dystrybucji. (PM)