Kraj

AWR "Wprost" kupiło "WIK-a". Promocja "BusinessWeeka"

Agencja Reklamowo-Wydawnicza "Wprost" (AWR "Wprost") kupiła kolejny tytuł. Jest to "WIK. Warszawa i Kultura" - warszawski magazyn kulturalny. AWR "Wprost"...

Agencja Reklamowo-Wydawnicza “Wprost” (AWR “Wprost”) kupiła kolejny tytuł. Jest to “WIK. Warszawa i Kultura” – warszawski magazyn kulturalny. AWR “Wprost” planuje inwestycje w rozwój “WIK-a”, zwiększenie jego nakładu, poprawę layoutu. Dotychczasowym właścicielem “WIK-a” była spółka Perse SC. Tytuł powstał na samym początku 2002 r. AWR “Wprost” w ostatnim czasie systematycznie poszerza swoje portfolio. We wrześniu 2003 r. kupiło miesięcznik “Pani”, w styczniu br. – magazyn żeglarzy i motorowodniaków “Rejs”. Decyzjom zakupowym wydawnictwa towarzyszy budżet promocyjny na dotychczasowe i nowe magazyny, które również ewoluują. Od początku kwietnia na cykl ukazywania się co dwa tygodnie przechodzi “BusinessWeek”. Jego promocja, przygotowana przez AWR “Wprost”, obejmie radio, prasę, w tym tytuły ekonomiczne, internet, działania w punktach sprzedaży. Planowana jest też współpraca tytułu z jedną z ogólnopolskich stacji telewizyjnych oraz dalsza promocja prenumeraty. Na promocję magazynu wydawca przeznacza w tym roku 1 mln zł. “Chcemy podkreślić, że “BusinessWeek” rzeczywiście kierowany jest do polskiego biznesmena. Pokazując mu doświadczenia biznesowe z innych rynków, staramy się w atrakcyjny i zrozumiały sposób dostarczać mu wiedzy i pokazywać możliwe ścieżki robienia kariery” – powiedziała Agnieszka Szlaska, dyrektor promocji AWR “Wprost”. Dodała też, że w “BusinessWeeku” coraz większa objętość przeznaczana jest na polskie materiały. Natomiast dwa ostatnie marcowe wydania flagowego magazynu AWR “Wprost” – tygodnika “Wprost” – ukażą się z dodatkami turystycznymi. Pierwszy z nich podkreśli walory Polski, drugi będzie subiektywnym przewodnikiem znanego obieżyświata Olgierda Budrewicza. Oba wydania otrzymają intensywne wsparcie promocyjne w telewizji, prasie, radiu i punktach sprzedaży. (KP)