Kraj

ICT Poland wprowadza markę Foxy

Spółka ICT Poland wprowadza markę papierowych produktów higienicznych Foxy. ICT Poland działała do tej pory jedynie jako fabryka produkująca towary...

Spółka ICT Poland wprowadza markę papierowych produktów higienicznych Foxy. ICT Poland działała do tej pory jedynie jako fabryka produkująca towary na rynek niemiecki, m.in. na potrzeby private labels. Polski oddział jest częścią włoskiej firmy ICT działającej m.in. we Włoszech, Francji, Niemczech i Hiszpanii. W marcu firma rozpoczęła produkcję produktów marki Foxy na rynek polski. Do rąk polskich konsumentów trafią: papier toaletowy, ręczniki kuchenne, chusteczki higieniczne, chusteczki kosmetyczne i serwetki. Produkty marki Foxy są pozycjonowane w segmencie premium i super premium. Ich grupą docelową są przede wszystkim odpowiedzialne za dokonywanie zakupów kobiety w wieku 30+, mieszkające w większych miastach i o dochodach wyższych niż przeciętne. “Naszym strategicznym kanałem dystrybucji będą sieci handlowe” – mówi Tomasz Walicki, dyr. marketingu w ICT Poland. Obecnie firma zajmuje się budowaniem dystrybucji. Przez kilka miesięcy będą temu towarzyszyły intensywne działania BTL-owe z zakresu trade i consumer promotion. Pod koniec bieżącego roku spółka rozpocznie kampanię reklamową promującą markę Foxy w mediach. Podstawowym medium będzie telewizja, a uzupełniającym – prasa. Aktualnie ICT Poland prowadzi rozmowy z agencją Lowe GGK dotyczące obsługi kreatywnej (sieć Lowe obsługuje koncern ICT na poziomie europejskim). Decyzja zapadnie w przyszłym tygodniu i wtedy okaże się, czy budżetem reklamowym marki Foxy zajmie się agencja Lowe GGK i dom mediowy PanMedia Western (należący do grupy Lowe). (PU)