Kraj

P&G rozszerza markę Blend-a-med, prowadzi akcję edukacyjną

Procter & Gamble wprowadza na rynek kolejny wariant pasty do zębów Blend-a-med z systemem fluoru - Pro-Mineral Complex, ktora stymuluje...

Procter & Gamble wprowadza na rynek kolejny wariant pasty do zębów Blend-a-med z systemem fluoru – Pro-Mineral Complex, ktora stymuluje proces powtórnej mineralizacji szkliwa. Launch wspiera ogólnopolska akcja edukacyjna “Program pro-mineralizacji szkliwa”. Program realizowany będzie w 80 miejscowościach przez 10 tygodni, począwszy od połowy marca do połowy maja. W ramach programu powstaną punkty edukacyjno-konsultacyjne Centra Mineralizacji Szkliwa, gdzie będzie możliwość bezpłatnego zbadania szkliwa pod kątem mikrouszkodzeń. Centra Mineralizacji w dużych miastach Polski będą zlokalizowane w centrach handlowych, a mniejsze miasta odwiedzi specjalny bus wyposażony w dwa gabinety dentystyczne. Pierwsze spotkanie inaugurujące akcję odbędzie się 14 marca na placu Zamkowym w Warszawie. Informacje na temat akcji pojawią się na stronie internetowej www.zdrowyusmiech.pl. Koordynacją projektu zajmuje się agencja United PR. Program realizowany jest przy współpracy z Polskim Towarzystwem Stomatologicznym, Fundacją Promocja Zdrowia Jamy Ustnej i Instytutem Blend-a-med. Podobne akcje edukacyjne Instytut Blend-a-med przeprowadzał w poprzednich latach. Uczestniczyło w nich zwykle do kilkudziesięciu tysięcy osób. (MKS)