Ewa Pyrdoł została dyrektorem handlowym Radia Eska Łódź 99,8 FM, zastępując na tym stanowisku Jacka Pietrasika, który obejmie stanowisko dyrektora handlowego Radia Eska w Kielcach. Radio Eska Kielce zostało uruchomione we wrześniu 2002 r. Pietrasik, związany z łódzką Eską od 10 lat, według Jacka Nieckarza, wiceprezesa spółki Radio Eska, ma być osobą, która “będzie umiała szybko zbudować zespół i realizować sprzedaż na zadowalającym poziomie”. Beata Goczał, specjalista ds. PR Projektu Radiowego Radio Eska, Gold FM i Time, nie ujawniła, jakie wyniki sprzedaży w Radiu Eska Kielce będą zadowalające. Eska w Kielcach zarobiła w ub.r. na reklamie 432 tys. zł (Expert Monitor). Ewa Pyrdoł pracowała ostatnio jako kierownik marketingu w CF Helios SA. Poprzednio była m.in. kierownikiem promocji w PGF, brand managerem w Browarach Dolnośląskich “Piast”. Wpływy reklamowe Radia Eska Łódź 99,8 FM w 2003 r. wyniosły bez autopromocji 12,9 mln zł (Expert Monitor). (PR)