Kraj

IMIGe Poland wprowadza nowy nośnik indoorowy na uczelniach

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland wprowadza do swojej oferty nowy nośnik. Będzie to lustro reklamowe instalowane w toaletach uczelni. To...

Firma reklamy wewnętrznej IMIGe Poland wprowadza do swojej oferty nowy nośnik. Będzie to lustro reklamowe instalowane w toaletach uczelni. To siódmy produkt związany z reklamą wewnętrzną na terenie uczelni. Zdaniem kierownictwa firmy reklama na lustrach gwarantuje precyzyjne dotarcie z komunikatem rynkowym do atrakcyjnej grupy docelowej, w otoczeniu pozbawionym w zasadzie innych nośników reklamowych. Charakter i miejsce ekspozycji sprawiają, że lustro reklamowe jest dobrym nośnikiem m.in. do promocji produktów higieny osobistej i kosmetyków. Pierwszym klientem IMIGe Poland, który wykorzysta ten nośnik, jest firma Johnson & Johnson (wkładki Carefree Perfect Fit). Oferta nośników IMIGe Poland na terenie uczelni obejmuje ponadto: elektroniczne panele informacyjne, panele podświetlane, biuletyn boardy, podkładki pod myszki komputerowe, zegary i pocztówki reklamowe. Oprócz uczelni firma obsługuje też reklamowo szkoły średnie, wybrane sieci hipermarketów, lodowiska i wyciągi narciarskie. (PM)