Nakład aktualnego i kolejnego numeru “Przyjaciółki” (Edipresse Polska) dzielony jest
na trzy części. Tygodnik oferowany jest w niższej cenie (2,6 zł) bez gadżetu albo w
wersji droższej (ok. 5 zł) z gadżetem do wyboru: filmem fabularnym na VCD albo
edukacyjną grą komputerową dla dzieci. Wydawnictwo nie ujawnia, w jakich
proporcjach dzielony jest nakład. “Przyjaciółka” po raz pierwszy ukazuje się z grami
komputerowymi. “Sprawdzamy reakcję rynku. Zależało nam na zaproponowaniu
hitów. Dołączyliśmy teraz, niedługo po premierze rynkowej, grę “Mój Brat
Niedźwiedź”, a do następnego wydania “Przyjaciółki” dołączymy “Tygryska i Ucztę
Puchatka”” – powiedziała Alicja Modzelewska, zastępca dyrektora marketingu
Edipresse Polska. “Przyjaciółka” z dodatkami otrzymuje standardową promocję i
ukazuje się w dotychczasowym nakładzie. Według danych ZKDP za listopad ub.r.
nakład “Przyjaciółki” wyniósł 715,6 tys. egzemplarzy, a rozpowszechnianie płatne –
510 tys. (KP)