Kredyt Bank wprowadza pierwszą w Polsce kartę kredytową MasterCard Platinum.
“Mamy 7 tys. klientów najbardziej prestiżowych. Nasze plany zakładają, że karty
MasterCard Platinum początkowo trafią do minimum 15 proc. z nich” – powiedział
Wojciech Sieńczyk, dyrektor departamentu Private Banking Kredyt Banku.
MasterCard Platinum to karta premium skierowana do klientów o stałych dochodach
miesięcznych powyżej 10 tys. zł. “Ze względu na szeroki pakiet usług dodatkowych
karta jest dedykowana osobom o wysokich dochodach, prowadzących aktywny tryb
życia” – wyjaśnia Wiesław Federowicz, dyrektor generalny MasterCard Europe w
Polsce. Wśród tych usług dodatkowych są produkty ubezpieczeniowe oraz zniżki i
specjalne oferty wybranych partnerów projektu (m.in. hotele, biura podróży,
wypożyczalnie samochodów). Obecnie przygotowywana jest strategia działań
promocyjnych nowego produktu. Budżet działań nie został ujawniony. Za kampanię
będzie odpowiedzialny departament marketingu Kredyt Banku. “Działania
promocyjne zostaną wprowadzone najwcześniej 3 miesiące po debiucie rynkowym
produktu. Chcemy zebrać opinie pierwszych klientów i bogatsi o tę wiedzę
rozpocząć działania promocyjne” – powiedziała Mirosława Karczewska, dyrektor ds.
rozwoju Centrum Kart Płatniczych Kredyt Banku. Działania w pierwszej kolejności
będą skierowane do klientów Kredyt Banku (m.in. mailing bezpośredni). Ponieważ
będzie istaniała możliwość skorzystania z karty przez osoby, które nie są klientami
Kredyt Banku, w późniejszym terminie prowadzona będzie kampania w celu
pozyskania nowych nabywców MasterCard Platinum. Kampania obejmie wówczas
m.in. wybrane tytuły prasy ekskluzywnej. Kredyt Bank współpracuje z MasterCard
Europe od 1995 r. Bank wydał dotychczas około 900 tys. kart płatniczych różnego
typu dla każdego segmentu klientów. (PM)