Kraj

Kredyt Bank będzie promował karty MasterCard Platinum wśród najbogatszych klientów

Kredyt Bank wprowadza pierwszą w Polsce kartę kredytową MasterCard Platinum. "Mamy 7 tys. klientów najbardziej prestiżowych. Nasze plany zakładają, że...

Kredyt Bank wprowadza pierwszą w Polsce kartę kredytową MasterCard Platinum.

“Mamy 7 tys. klientów najbardziej prestiżowych. Nasze plany zakładają, że karty

MasterCard Platinum początkowo trafią do minimum 15 proc. z nich” – powiedział

Wojciech Sieńczyk, dyrektor departamentu Private Banking Kredyt Banku.

MasterCard Platinum to karta premium skierowana do klientów o stałych dochodach

miesięcznych powyżej 10 tys. zł. “Ze względu na szeroki pakiet usług dodatkowych

karta jest dedykowana osobom o wysokich dochodach, prowadzących aktywny tryb

życia” – wyjaśnia Wiesław Federowicz, dyrektor generalny MasterCard Europe w

Polsce. Wśród tych usług dodatkowych są produkty ubezpieczeniowe oraz zniżki i

specjalne oferty wybranych partnerów projektu (m.in. hotele, biura podróży,

wypożyczalnie samochodów). Obecnie przygotowywana jest strategia działań

promocyjnych nowego produktu. Budżet działań nie został ujawniony. Za kampanię

będzie odpowiedzialny departament marketingu Kredyt Banku. “Działania

promocyjne zostaną wprowadzone najwcześniej 3 miesiące po debiucie rynkowym

produktu. Chcemy zebrać opinie pierwszych klientów i bogatsi o tę wiedzę

rozpocząć działania promocyjne” – powiedziała Mirosława Karczewska, dyrektor ds.

rozwoju Centrum Kart Płatniczych Kredyt Banku. Działania w pierwszej kolejności

będą skierowane do klientów Kredyt Banku (m.in. mailing bezpośredni). Ponieważ

będzie istaniała możliwość skorzystania z karty przez osoby, które nie są klientami

Kredyt Banku, w późniejszym terminie prowadzona będzie kampania w celu

pozyskania nowych nabywców MasterCard Platinum. Kampania obejmie wówczas

m.in. wybrane tytuły prasy ekskluzywnej. Kredyt Bank współpracuje z MasterCard

Europe od 1995 r. Bank wydał dotychczas około 900 tys. kart płatniczych różnego

typu dla każdego segmentu klientów. (PM)