Zagranica

Marki Campari sponsorem serii muzycznej w MTV Europe

Marka Campari (Campari Group) została sponsorem nowego programu muzycznej stacji telewizyjnej MTV Europe - "MTV Poleca". W ten sposób marketer...

Marka Campari (Campari Group) została sponsorem nowego programu muzycznej

stacji telewizyjnej MTV Europe – “MTV Poleca”. W ten sposób marketer chce

wykorzystać zbieżność, jaka istnieje między grupą docelową produktu i kanału

telewizyjnego. Nowy format programowy planowany jest w formie dwu-,

trzyminutowych winietek emitowanych dwa razy w tygodniu, począwszy od połowy

marca br. Będzie zawierał teledyski, specjalne relacje, wydarzenia na żywo i

wywiady ze sławnymi artystami. Program będzie wspomagany przez interaktywny

serwis, w którym będą trwały poszukiwania najlepszych barów w Europie, oraz cykl

imprez odbywających się w zwycięskich barach. Wraz ze sponsorowaniem programu

“MTV Poleca” Campari będzie co tydzień emitować spoty reklamowe promujące ideę

poszukiwania najlepszego baru Campari w Europie. Promocja online obejmie bannery

sponsorskie na stronie MTV oraz prezentacje produktów i stronę konkursową z

przepisami na koktajle. Przedstawiciele Campari podali, że wsparcie ich flagowej

marki ma wiązać się z nowymi trendami i nieustannym poszukiwaniem nowych

kanałów komunikacji z konsumentami. Grupa Campari zajmuje pod względem

wielkości sprzedaży szóstą pozycję na świecie w segmencie alkoholi. Podstawowe

marki w jej portfolio to: Campari, Cinzano i Skyy Vodka. (“BrandRepublic”)