Marka Campari (Campari Group) została sponsorem nowego programu muzycznej
stacji telewizyjnej MTV Europe – “MTV Poleca”. W ten sposób marketer chce
wykorzystać zbieżność, jaka istnieje między grupą docelową produktu i kanału
telewizyjnego. Nowy format programowy planowany jest w formie dwu-,
trzyminutowych winietek emitowanych dwa razy w tygodniu, począwszy od połowy
marca br. Będzie zawierał teledyski, specjalne relacje, wydarzenia na żywo i
wywiady ze sławnymi artystami. Program będzie wspomagany przez interaktywny
serwis, w którym będą trwały poszukiwania najlepszych barów w Europie, oraz cykl
imprez odbywających się w zwycięskich barach. Wraz ze sponsorowaniem programu
“MTV Poleca” Campari będzie co tydzień emitować spoty reklamowe promujące ideę
poszukiwania najlepszego baru Campari w Europie. Promocja online obejmie bannery
sponsorskie na stronie MTV oraz prezentacje produktów i stronę konkursową z
przepisami na koktajle. Przedstawiciele Campari podali, że wsparcie ich flagowej
marki ma wiązać się z nowymi trendami i nieustannym poszukiwaniem nowych
kanałów komunikacji z konsumentami. Grupa Campari zajmuje pod względem
wielkości sprzedaży szóstą pozycję na świecie w segmencie alkoholi. Podstawowe
marki w jej portfolio to: Campari, Cinzano i Skyy Vodka. (“BrandRepublic”)