Kraj

Agros inwestuje we wsparcie marki Garden

Promocja oparta jest na mechanizmie "instant win", szczęśliwcy znajdą w kartonach wodę zamiast soku.

W sklepach w całej Polsce trwa akcja promocyjna marki Garden (Agros Nova). Akcję, która potrwa do 20 marca, wspiera intensywna kampania w ogólnopolskich i lokalnych stacjach radiowych.

Promocja obejmuje sześć produktów i oparta jest na mechanice typu “instant win” (“natychmiastowa wygrana”). W puli nagród znajduje się 40 konsol PlayStation 3 z kontrolerem ruchu PS Move oraz 200 sztuk nowej gry “DanceStar Party”, której twarzami są Michał Piróg i Patricia Kazadi.

Zgodnie z hasłem, jakie widnieje na opakowaniu i materiałach promocyjnych, zwycięzcą jest każdy konsument, który w zakupionym produkcie znajdzie wodę zamiast napoju. Warunkiem otrzymania nagrody jest zgłoszenie numeru partii produkcyjnej i daty z opakowania na infolinii promocji.

Promocja komunikowana jest na opakowaniach, na materiałach POS w placówkach handlowych, za pośrednictwem serwisu www.garden-party.pl i w stacjach radiowych. Promocyjne spoty Gardena można usłyszeć w RMF FM, Radiu Zet, radiowej Trójce, Radiu Eska, Eska Rock oraz rozgłośniach lokalnych.

Promocję i kampanię przygotowała agencja Linea Recta. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy MediaCom.

Garden pozycjonuje swoją ofertę jako rodzinną i ekonomiczną. Konkuruje w segmencie dużych opakowań kartonowych (box 2 l), w którym jest trzecią marką z udziałami ok. 16 proc. (ACNielsen, rynek SNNN – soków, nektarów i napojów niegazowanych – 2 l box, wartościowo, średnia za 2011 r.). Jeśli patrzymy szerzej na rynek, to udziały Gardena wynoszą ok. 3 proc. (ACNielsen, SNNN bez PET, wartościowo, średnia za 2011 r.). Głównymi konkurentami tej marki są Caprio i Costa.