Kraj

Reebok Poland zdecydował się na inwestycje w ambient media

Na zlecenie Reebok Poland na warszawskim Universalu zawiśnie wielkoformatowa siatka winylowa z "wychodzącym" z niej wielkim butem sportowym. Reklama będzie...

Na zlecenie Reebok Poland na warszawskim Universalu zawiśnie wielkoformatowa

siatka winylowa z “wychodzącym” z niej wielkim butem sportowym. Reklama będzie

częścią akcji wizerunkowej firmy (szerzej pisaliśmy o niej w DS “MMP” 5 marca br.).

Za organizację outdoorowej części akcji reklamowej (która poza wielkoformatowymi

siatkami toczy się także na citylightach i backlightach) jest odpowiedzialny dom

brokerski Neolit Media. “To pierwsza kampania, w której klient zlecił nam zakup i

produkcję całości kampanii outdoorowej” – mówi Marcin Czajkowski, menedżer

sprzedaży w Neolit Media. Siatka na Universalu będzie miała wielkość 14×38,4 m.

But-balon, który z niej wystaje, będzie monitorowany – w przypadku silnego wiatru

będzie składany bez wizualnego zaburzania layoutu na siatce. Wielkoformatowe

siatki, ale już bez buta, będą reklamowały markę Reebok w kilkunastu miastach w

całej Polsce: Katowicach, Białymstoku, Kielcach, Lublinie, Łodzi, Gdańsku, Płocku,

Poznaniu, Rzeszowie, Szczecinie, Tarnowie i Wrocławiu. Część z nich (6-8 lokalizacji)

pojawi się 15 marca, reszta 1 kwietnia. W każdej z lokalizacji siatki będą wisiały

przez miesiąc. Drukiem siatek zajęła się firma Masterprint XL. Reebok będzie też

reklamowany na 239 citylightach (200 wykupionych od spółki Clear Channel Poland i

39 zakupionych w AMS SA) oraz na 25 backlightach AMS w 8 miastach w całej

Polsce (przede wszystkim w Warszawie i Poznaniu). Reebok Poland nie współpracuje

na stałe z agencją reklamową. Globalną kreację przygotowuje dla tej spółki agencja

Ad Arnell Group NY, a adaptacje firma przygotowuje we współpracy ze studiami

Orka i Life Studio. (PU)