Kraj

Magazyn "Vita" zmienia się i podwaja nakład

Magazyn o zdrowiu i urodzie "Vita" wydawnictwa Edipresse Polska zmienia się od najbliższego, kwietniowego wydania. Jednocześnie o 100 proc. podnosi...

Magazyn o zdrowiu i urodzie “Vita” wydawnictwa Edipresse Polska zmienia się od najbliższego, kwietniowego wydania. Jednocześnie o 100 proc. podnosi nakład. “Vita” ukaże się w nowej szacie graficznej ze zmodyfikowanym logo, odświeżoną okładką i liternictwem na niej. Poszerzy zakres tematów z dziedzin: psychologia, uroda, dietetyka. Charakterystyczny kieszonkowy format “Vity” pozostanie bez zmian. Pracami nad nowym projektem graficznym “Vity” kierowała Bożena Kalinowska. “Udoskonalamy formułę. Zależy nam na byciu jak najbardziej przyjaznym, nowoczesnym tytułem dla czytelników. Będziemy m.in. pokazywać jeszcze więcej nowości medycznych. Dołożymy nowy samodzielny 36-stronicowy cykl dodatków poświęcony dietom. Będzie on sprzedawany razem z niektórymi wydaniami “Vity” w cenie magazynu” – powiedziała Magdalena Modrzewska, junior product manager “Vity”. Przewidziana jest również sprzedaż pakietowa “Vity” z “Przyjaciółką” Edipresse. Zmieniona “Vita” otrzyma wsparcie w telewizji, radiu, na wybranych nośnikach reklamy zewnętrznej. Według danych ZKDP za listopad 2003 r. rozpowszechnianie płatne “Vity” wyniosło 143 tys. egzemplarzy (nakład – 210 tys.). (KP)