Kraj

"Życie" zrezygnowało ze współpracy z Phoenix Media i tworzy własny dział reklamy

Dom Wydawniczy "Życie", wydawca dziennika "Życie", zakończył współpracę w zakresie pozyskiwania reklam z Phoenix Media. Firma rozpoczęła prace nad stworzeniem...

Dom Wydawniczy “Życie”, wydawca dziennika “Życie”, zakończył współpracę w zakresie pozyskiwania reklam z Phoenix Media. Firma rozpoczęła prace nad stworzeniem własnego Biura Reklamy i Ogłoszeń. Do momentu zamknięcia DS “MMP” nie udało nam się skontaktować z Joanną Lubieniecką, prezes DW “Życie”, aby uzyskać komentarz w tej sprawie. Dyrektorem działu reklamy został Piotr Kwiatkowski. Wcześniej był m.in. dyrektorem handlowym w “Kurierze Lubelskim” oraz szefem działu reklamy “Super Expressu”. Piotr Kwiatkowski powiedział, że obecnie w biurze reklamy “Życia” pracują trzy osoby, ale dział będzie rozbudowywany. Według danych Expert Monitora wpływy reklamowe “Życia” od momentu debiutu, czyli od 15 stycznia br., do końca stycznia wyniosły 376 tys. zł, a w lutym 8,1 tys. zł Dziennik nie jest kontrolowany przez ZKDP. Jak się dowiedzieliśmy, wydawca wyraził wolę zarejestrowania się, jednak do tej pory nie zebrał potrzebnych do tego dokumentów. Według nieoficjalnych szacunków średnia sprzedaż dziennika nie przekroczyła poziomu 20 tys. egz. Nakład gazety według wydawcy wynosi 150 tys. egz. (JD, KP)