Kraj

Merloni Indesit Polska podpisała umowę sponsorską z polskimi skoczkami narciarskimi

Firma Merloni Indesit Polska, producent sprzętu AGD, podpisała oficjalną umowę sponsorską z polską drużyną skoczków narciarskich. Współpraca ma potrwać do...

Firma Merloni Indesit Polska, producent sprzętu AGD, podpisała oficjalną umowę sponsorską z polską drużyną skoczków narciarskich. Współpraca ma potrwać do 2006 r., do zimowych igrzysk olimpijskich w Turynie. W ramach kontraktu logo Indesit jest widoczne m.in. na kombinezonach sportowców, na nakryciach głowy skoczków i trenerów, na ubiorach treningowych oraz na samochodach wykorzystywanych przez drużynę. Umowa potwierdza wcześniejsze doniesienia firmy o chęci sponsorowania skoczków. Ruch ten wpisuje się w długoterminową strategię Merloni Indesit Polska, a także na poziomie paneuropejskim jej spółki-matki Merloni Elettrodomestici, której celem jest mocniejsze powiązanie marki Indesit ze sportem i spędzaniem wolnego czasu. Jak zapowiada Ewa Foltyńska, product manager Merloni Indesit Polska, poza sponsorowaniem skoczków firma chce zrealizować kilka innych przedsięwzięć sportowych. Będzie m.in. współorganizatorem tenisowego turnieju cyklu ATP w Sopocie w sierpniu br. (na poziomie globalnym Merloni Elettrodomestici jest sponsorem całego tego cyklu razem z marką Mercedes) oraz Maratonu Poznańskiego i meczów Siatkarskiej Ligi Mistrzów. Prawdopodobnie marka Indesit będzie też widoczna przy okazji tegorocznych mistrzostw Europy w piłce nożnej (wcześniej była jednym ze sponsorów eliminacji do tego turnieju). Merloni Indesit Polska współpracuje z agencjami reklamowymi Gruppa 66/Ogilvy (marka Indesit) i Leo Burnett Warszawa (Merloni) oraz domem mediowym Carat Polska. W tym roku firma ma zamiar wydać na działania marketingowe ok. 15 mln zł. (MG)