Kraj

Trwa katalogowanie zgłoszeń do konkursu KTR-u

Wczoraj upłynął termin nadsyłania prac na konkurs Klubu Twórców Reklamy (KTR). Jak powiedział Paweł Tyszkiewicz, dyr. Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, w...

Wczoraj upłynął termin nadsyłania prac na konkurs Klubu Twórców Reklamy (KTR). Jak powiedział Paweł Tyszkiewicz, dyr. Stowarzyszenia Agencji Reklamowych, w ramach którego funkcjonuje KTR, nie jest przewidziane przedłużanie tego terminu. “Jedynie na indywidualne prośby pozwalamy na dosyłanie pewnych materiałów” – powiedział Tyszkiewicz. Dodał, że prace są na razie na etapie wstępnego katalogowania i nie jest w stanie określić, ile zgłoszeń napłynęło ani które agencje nadesłały ich najwięcej. “Myślę, że takie dane będziemy mieć gotowe za 3-4 dni” – dodał Tyszkiewicz. Obrady jury odbędą się w dniach 15-17 kwietnia br., gala wręczenia nagród – 26 kwietnia w Teatrze Polskim. Krótka lista zostanie ogłoszona zaraz po zakończeniu obrad. Prace będą oceniane w skali od 1 do 10, na short-listę trafią wszystkie, które uzyskały powyżej 5 punktów. Prace są oceniane przez kilka składów jury (składy podaliśmy we wczorajszym DS “MMP”), całości będzie przewodniczył Kot Przybora. Każda agencja przystępująca do konkursu musiała zapłacić 250 zł wpisowego. Ceny pozostałych zgłoszeń to: telewizja, film – 800 zł, radio, druk – 600 zł, design, craft – 500 zł. Małe agencje i osoby fizyczne mogły się starać o zniżki przyznawane indywidualnie. Zdaniem Pawła Tyszkiewicza z takiego przywileju kilka agencji skorzystało, ale nie był w stanie podać ile i które. (AMS)