Kraj

Nissan Poland będzie w kwietniu reklamował Almerę 1,5 dCi

Nissan Poland zareklamuje w kwietniu model Nissana Almera 1,5 dCi. Akcja będzie miała miejsce na 1 tys. tablic o formacie...

Nissan Poland zareklamuje w kwietniu model Nissana Almera 1,5 dCi. Akcja będzie miała miejsce na 1 tys. tablic o formacie 4×3 m (Clear Channel Poland) w większych miastach Polski oraz w lokalnych stacjach radiowych i tytułach prasowych. Spółka nie podaje nazw stacji radiowych i tytułów prasy lokalnej. Kreacją na potrzeby kampanii zajęła się agencja reklamowa DDB Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów – dom mediowy Optimum Media OMD. Zakupem mediów lokalnych zajęły się agencje współpracujące z poszczególnymi dealerami Nissana. Obecne działania reklamowe są przedłużeniem marcowej kampanii tego modelu Almery, która miała miejsce w dziennikach ogólnopolskich i ogólnopolskich stacjach radiowych. “Wsparciem działań w mediach jest akcja mailingowa i e-mailingowa realizowana z wykorzystaniem baz danych dealerów Nissana” – powiedział Jarosław Jędrzejewski, zastępca kierownika komunikacji marketingowej w Nissan Poland. W 2003 r. koncern sprzedał 9584 samochodów (źródło: Samar) i wsparł je budżetem reklamowym w wysokości 22,4 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PU)