Kraj

Terravita wraca na ekrany w nowym spocie

Czekolada Terravita powraca na ekrany telewizorów w nowym spocie, nawiązującym symboliką i charakterem przekazu do pierwszej reklamy tej czekolady z...

Czekolada Terravita powraca na ekrany telewizorów w nowym spocie, nawiązującym symboliką i charakterem przekazu do pierwszej reklamy tej czekolady z 1997 roku. “Celem kampanii jest odnowienie znajomości marki” – mówi Tomasz Walczak, dyrektor marketingu Greenvity, producenta tej marki. W nowym spocie zobaczymy m.in. krowę, bohaterkę poprzedniego filmu, nieodłączny motyw reklam i opakowań czekolady. Autorem spotu jest Dominik Wieczorkowski z agencji Public View, pomysłodawca pierwszej reklamy, za zakup mediów odpowiada Media Group. Reklama telewizyjna pojawiać się będzie w Polsacie do grudnia. Według danych Greenvity, ilościowy udział jej czekolad w tej kategorii produktów wynosi 5,5 proc. (AMS)