Przetargi

Dwie agencje na krótkiej liście konkursu Browaru Łomża

Browar Łomża wybrał dwie agencje, które wezmą udział w ostatnim etapie przeglądu ofert na obsługę fullservice'ową piwa Łomża. Zwycięska firma...

Browar Łomża wybrał dwie agencje, które wezmą udział w ostatnim etapie przeglądu ofert na obsługę fullservice’ową piwa Łomża. Zwycięska firma przygotuje letnią kampanię tego piwa. Nazwy agencji nie zostały podane. Jak powiedziała Anna Heinrich, dyrektor ds. marketingu Browaru Łomża, prowadzone były testy pomysłów kreatywnych czterech firm, które pozwoliły wyłonić finałową dwójkę agencji. Konkurs prawdopodobnie rozstrzygnie się do końca tego tygodnia. Agencje biorące udział w przeglądzie ofert musiały zaprezentować rozwiązania strategiczne i kreatywne w zakresie odświeżenia wizerunku marki piwa Łomża. Dotychczas piwo Łomża kierowane było do konsumentów w średnim wieku i starszych. Według nowych założeń firmy piwo będzie adresowane do młodych ludzi. Wysokość budżetu reklamowego nie została podana. W ub.r. za kampanie reklamowe piwa Łomża odpowiadała agencja reklamowa Neo oraz dom mediowy Media Group. Browar Łomża produkuje także takie marki piwa jak Złoty Kur i Dock. Według szacunków udział piwa Łomża w polskim rynku piwa w 2003 r. wynosił 1,7 proc. Według badań Pentora wspomagana znajomość podstawowej marki Łomża Wyborowe na Podlasiu wynosiła w 2003 r. 93 proc. (JD)