Kraj

DaimlerChrysler odświeżył komunikację marki Chrysler, ruszyła kampania Voyagera

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadził do swojej komunikacji marketingowej nowe hasło: "Inspiration comes standard". "Jest to nowe globalne hasło przewodnie dla...

DaimlerChrysler Automotive Polska wprowadził do swojej komunikacji marketingowej nowe hasło: “Inspiration comes standard”. “Jest to nowe globalne hasło przewodnie dla wszystkich modeli marki Chrysler, które wykorzystywać będziemy we wszystkich tegorocznych kampaniach – mówi Dorota Wicik, specjalistka ds. marketingu i PR w DaimlerChrysler Automotive Polska. – Towarzyszy mu nowa koncepcja pokazywania modeli Chryslera, która wyraża się m.in. innym podejściem do projektowania layoutów”. Pierwszym modelem, przy którego promocji wykorzystywane są nowe założenia strategiczno-kreatywne, jest nowy Chrysler Voyager.

DaimlerChrysler Automotive Polska właśnie rozpoczął kampanię prasową tego auta, które przeszło ostatnio facelifting. Kampania o charakterze bardziej wizerunkowym obejmie prasę ogólnopolską, mediaplan zakłada wykorzystanie: “Gazety Wyborczej”, “Rzeczpospolitej”, “Gazety Prawnej”, “Pulsu Biznesu”, “Polityki”, “Forum”, “Newsweeka”, “Wprost”, “BusinessWeeka”, “Harvard Business Review”, “Wędkarskiego Świata”, “Braci Łowieckiej” i “Wiadomości Wędkarskich”. Kampanii ogólnopolskiej towarzyszyć będzie tzw. kampania dealerska w prasie lokalnej. Tam na layoutach pokazywane będą w zbliżeniu elementy auta, które uległy zmianie w procesie faceliftingu (np. reflektory). Całość działań potrwa do końca kwietnia, budżet nie został ujawniony. Kampanii prasowej towarzyszą działania BTL (m.in. plakaty w salonach dealerskich) i PR (samochód miał m.in. prezentację w Sewilli dla dziennikarzy z całej Europy). Kreację przygotowała agencja reklamowa NoS/BBDO, planowaniem i zakupem mediów zajął się Mediaedge:cia. Grupę docelową Voyagera stanowią konsumenci z zasobnym portfelem, samochód pozycjonowany jest jako biznesowy (do długich podróży w wygodnych warunkach) i/lub rodzinny. (MG, PU)