Kraj

Nissan Poland planuje większe wsparcie modeli X-Trail i Pickup

Nissan Poland planuje silniejsze wsparcie marketingowe dla dwóch samochodów, które zyskają najwięcej na zmianie przepisów celnych w momencie wejścia Polski...

Nissan Poland planuje silniejsze wsparcie marketingowe dla dwóch samochodów, które zyskają najwięcej na zmianie przepisów celnych w momencie wejścia Polski do UE. Będą to modele Nissan X-Trail (mały samochód terenowy) i Nissan Pickup. W związku z obniżeniem cła na samochody produkowane poza Unią Europejską z 35 proc. do 10 proc. ceny tych aut zostają obniżone o blisko 20 proc. i w związku z tym firma będzie chciała mocno zwiększyć wolumen ich sprzedaży. “W działaniach reklamowych nie będziemy jednak akcentowali ceny tych samochodów, zależy nam raczej na tym, by klienci lepiej poznali te modele samochodów, docenili ich walory i wyposażenie” – mówi Krzysztof Kowalski, dyrektor biura marketingu w Nissan Poland. Bliższe szczegóły kampanii nie są na razie ustalone. Zdaniem Kowalskiego w przypadku X-Trail wchodzą w grę dwa warianty komunikacji – albo promowanie X-Trail oddzielnie, albo promowanie jednocześnie całej gamy samochodów terenowych (Nissan Poland ma obecnie cztery takie auta w swoim portfolio). Nissan Poland sprzedał w Polsce 9584 samochody (źródło: Samar), a wydatki na reklamę w mediach wyniosły 22,4 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PU, MG)