Zagranica

Toyota poszukuje agencji dla działań marketingu wirusowego

Koncern Toyota Motor Sales USA prowadzi rozmowy z 3 agencjami reklamowymi, które miałyby się zająć wartym 10 mln dol. budżetem...

Koncern Toyota Motor Sales USA prowadzi rozmowy z 3 agencjami reklamowymi, które miałyby się zająć wartym 10 mln dol. budżetem działań z zakresu marketingu wirusowego. Akcja Toyoty ma na celu zachęcenie do marki młodych ludzi. O ile sprzedaż samochodów Toyoty rośnie, o tyle jej postrzeganie przez młodych nie jest najlepsze. Firma zamierza zwrócić uwagę odbiorców w wieku 24-30 lat. Modele brane pod uwagę w tych działaniach to: Corolla XRS, Matrix XRS i Tacoma. Koncern ma zamiar wypuścić na rynek kolejną generację tego ostatniego modelu. Spółka rozmawia z agencjami, które są z nią już związane: Saatchi & Saatchi, Publicis & Hal Riney oraz z niezależną agencją Ground Zero. Toyota nie korzysta z pomocy zewnętrznego konsultanta. Decyzja co do wyboru agencji ma zapaść w ciągu najbliższych tygodni. (“BrandRepublic”)