Kraj

TUI Polska przenosi obsługę do Brand Connection

Biuro turystyczne TUI Polska przenosi obsługę swojego budżetu mediowego z Brand & Media OMD do Brand Connection. Wartość budżetu nie...

Biuro turystyczne TUI Polska przenosi obsługę swojego budżetu mediowego z Brand & Media OMD do Brand Connection. Wartość budżetu nie została podana. Przekazanie obsługi odbyło się bez przetargu. Jak powiedziała Anna Zemke, marketing manager w TUI Polska, jednym z powodów rozpoczęcia współpracy z Brand Connection było to, że na początku tego roku biuro podróży Scan Holiday Polska, które należy do grupy TUI, wybrało do obsługi dom mediowy Initiative Warszawa. Brand Connection należy do Initiative Warszawa. Niewykluczone, że w przyszłym roku zakup i planowanie mediów do kampanii reklamowych TUI Polska i Scan Holiday Polska zostaną skonsolidowane w jednej agencji. W ub.r. wydatki reklamowe TUI Polska wyniosły zgodnie z monitoringiem Expert Monitora 2,4 mln zł, jak powiedziała Anna Zemke, w tym roku firma nie planuje znacznego zwiększenia nakładów na reklamę. (PR)