Zagranica

Google i Yahoo! ograniczają promocje hazardu w internecie

Google i jego największy rywal wśród wyszukiwarek internetowych Yahoo! zawarły porozumienie mające na celu ograniczenie promocji związanych z grami hazardowymi...

Google i jego największy rywal wśród wyszukiwarek internetowych Yahoo! zawarły porozumienie mające na celu ograniczenie promocji związanych z grami hazardowymi w internecie. Google od przyszłego miesiąca nie będzie zamieszczać stron internetowych ani reklam wykorzystujących gry hazardowe online na wszystkich swoich serwisach, natomiast Yahoo! zdecydowało się na taki zakaz tylko na obszarze Stanów Zjednoczonych. Ma to związek z rozpoczętym jakiś czas temu dochodzeniem amerykańskich służb federalnych skierowanym przeciwko firmom prowadzącym serwisy hazardowe w internecie. Regulacje dotyczące ograniczenia rozrywki hazardowej w sieci przygotowywane są obecnie w ustawodawstwie amerykańskim, aczkolwiek w ubiegłym miesiącu Światowa Organizacja Handlu (WTO) wydała oświadczenie, że tego typu ograniczenia są sprzeczne z zasadami handlu międzynarodowego. (“BrandRepublic”)