Zagranica

BBC włącza się w kampanię walki z otyłością i zmienia umowy licencyjne

BBC włącza się w kampanię walki z otyłością. Firma zapowiedziała, że wycofa się z działań promujących niezdrową żywność wśród dzieci...

BBC włącza się w kampanię walki z otyłością. Firma zapowiedziała, że wycofa się z działań promujących niezdrową żywność wśród dzieci w wieku przedszkolnym. BBC chce, by ich marki dobrze rozpoznawalne przez dzieci – Teletubisie i Tweenies – były teraz kojarzone wyłącznie ze zdrową żywnością. W najbliższym czasie BBC chce zmienić swoje decyzje dotyczące licencjonowania i wykorzystania tych brandów w działaniach promocyjnych takich produktów jak słodycze i ciastka dla dzieci. Food Commission przyjęła decyzję BBC z zadowoleniem. Komisja zabiegała o włączenie się tej telewizji w walkę z otyłością od dwóch lat. BBC ma specjalny oddział zajmujący się udzielaniem licencji na ponad 100 produktów. Zdaniem rzecznika BBC Worldwide firma chce uporządkować sprawy związane z licencjami w ciągu najbliższych dwóch lat. Najważniejsze trzy brandy BBC związane z żywnością to Teletubisie, Fimbles i Tweenies. W ub.r. BBC zakończyło współpracę promocyjną z sieciami fast foodów. (“BrandRepublic”)