Kraj

Agora wesprze reklamą odświeżony magazyn "Cztery Kąty"

Agora SA przeprowadzi kampanię reklamową wspierającą zmiany w makiecie miesięcznika "Cztery Kąty". Kreację i strategię kampanii przygotował zespół działu marketingu...

Agora SA przeprowadzi kampanię reklamową wspierającą zmiany w makiecie miesięcznika “Cztery Kąty”. Kreację i strategię kampanii przygotował zespół działu marketingu pionu czasopism Agory. Za planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Starlink. Kampania będzie prowadzona w telewizji (m.in. TVP1, TVP2, TVN, TVN Siedem), radiu (Radio Zet, RMF FM, stacje grupy Agora), na citylightach, w internecie oraz w “Gazecie Wyborczej” i jej dodatkach oraz innych magazynach Agory. Długość trwania kampanii oraz wysokość jej budżetu nie zostały podane. Od majowego wydania miesięcznik “Cztery Kąty” będzie miał nową makietę. Jej autorem jest Artur Matulaniec. W miesięczniku pojawią się również nowe rubryki. Przybędzie tekstów i zdjęć. Ostatnio redaktorem naczelnym “Czterech Kątów” została Ilona Szajkowska. (JD)