Kraj

Scholl zmienia logo, przygotowuje kampanię i konkurs konsumencki

Agencja Mediafocus pracuje nad nową kampanią reklamową marki Scholl, pod którą sprzedawane jest obuwie i kosmetyki pielęgnujące stopy. W maju...

Agencja Mediafocus pracuje nad nową kampanią reklamową marki Scholl, pod którą sprzedawane jest obuwie i kosmetyki pielęgnujące stopy. W maju br. w największych miastach Polski: Warszawie, Łodzi, Krakowie i Trójmieście, pojawią się tablice outdoorowe z reklamą konkursu konsumenckiego. Kupony konkursowe będą dostępne w sklepach i stoiskach Scholla. Konkurs polegający na odpowiedzi na jedno proste pytanie: dlaczego wybrałeś Scholl, potrwa przez dwa miesiące – maj i czerwiec br. Informacje na temat konkursu będą dostępne także w postaci POS-ów w miejscach sprzedaży. W tym roku każdy zakup obuwia będzie premiowany specjalnym upominkiem. Scholl wprowadzi w tym roku do kolekcji obuwia kilka nowych modeli. Firma SSC Healthcare, będąca właścicielem marki Scholl, z okazji jej 100-lecia zamierza zmodyfikować logo Scholla. W związku z tym w kolejnych letnich miesiącach przeprowadzona będzie prasowa kampania wizerunkowa obuwia i kosmetyków Scholla z wykorzystaniem nowego logo. Obecnie pracuje nad nią zespół w agencji reklamowej McCann-Erickson. (MKS)