Kraj

Kulczyk Tradex planuje kampanię nowego A6

Spółka Kulczyk Tradex rozpocznie 1 maja kampanię reklamową nowego Audi A6. Potrwa ona do końca czerwca. Będzie miała miejsce w...

Spółka Kulczyk Tradex rozpocznie 1 maja kampanię reklamową nowego Audi A6. Potrwa ona do końca czerwca. Będzie miała miejsce w prasie i na nośnikach reklamy zewnętrznej. “Grupą docelową kampanii będą mieszkające w dużych miastach zamożne osoby i menedżerowie w dużych przedsiębiorstwach” – mówi Jerzy Krężlewski, dyrektor działu marketingu i PR w Kulczyk Tradex. Celem kampanii jest wprowadzenie nowej wersji A6 na rynek. Model będzie reklamowany m.in. w takich tytułach jak: “Harvard Business Review”, “Newsweek”, “Wprost” i “Polityka”. Ponadto reklamy będą się ukazywać w głównych tytułach motoryzacyjnych. W kampanii outdoorowej spółka planuje wykorzystanie frontlightów i nośników dużego formatu. Kreację przygotowała agencja reklamowa Perfekt. Media outdoorowe zaplanował i zakupił dom mediowy Media Concept, natomiast media prasowe dom mediowy MediaCom Warszawa. W 2003 r. spółka sprzedała w Polsce 2563 samochody marki Audi – rok wcześniej było to 2518 samochodów (źródło: Samar). Wydatki reklamowe Kulczyk Tradex na markę Audi w 2003 r. wyniosły 7,8 mln zł (źródło: Expert Monitor). (PU)