Kraj

Media Insight współpracuje z PTF, ruszyła kampania w telewizji

Dom mediowy Media Insight zaplanował i zakupił czas reklamowy do telewizyjnej kampanii Polskiego Towarzystwa Finansowego SA (PTF), która właśnie się...

Dom mediowy Media Insight zaplanował i zakupił czas reklamowy do telewizyjnej kampanii Polskiego Towarzystwa Finansowego SA (PTF), która właśnie się rozpoczęła. Media Insight został wybrany w drodze zapytania ofertowego, na które odpowiedziały także agencje Brand & Media OMD i M. Partner. M. Partner współpracuje z PTF SA w zakresie obsługi mediów drukowanych. Umowa z Media Insight dotyczy jednego projektu. Trwająca obecnie kampania reklamowa PTF SA związana jest przede wszystkim z promocją kredytu samochodowego oferowanego przez PTF we współpracy z CC Bankiem, ale oprócz niego w spocie pojawia się także informacja o kredycie mieszkaniowym w ofercie PTF SA. Wartość budżetu przeznaczonego na tę kampanię nie została ujawniona. Kreację filmu reklamowego przygotowała agencja Mediafocus, za kreację reklam drukowanych opowiadał Brainshop U-Boot. 30- i 15-sekundowe spoty emitowane będą w stacjach TVP1, TVP2, TVP3, TVN, TV4 i TVN Siedem przez osiem najbliższych tygodni, z krótką przerwą podczas weekendu majowego. Oprócz tego kampania prowadzona jest na nośnikach reklamy zewnętrznej w mniejszych miejscowościach oraz w prasie. “Kampania ma charakter wizerunkowo-sprzedażowy. Na razie trudno jednak przewidzieć, jaki efekt, jeśli chodzi o ilość sprzedanych kredytów, przyniesie. Dotychczasowy respons nastraja bardzo optymistycznie” – powiedziała Elżbieta Wachowicz-Gwiżdż, dyrektor departamentu marketingu PTF SA. Grupą docelową, do której skierowane są działania reklamowe, są osoby w wieku 25-55 lat z dochodami w wysokości 1400 zł plus na gospodarstwo domowe, zamieszkałe w miastach (6,5 mln osób). PTF SA przy obsłudze infolinii, której numer pojawia się w kampanii, współpracuje z firmą Call Center Poland (overflow), ale w pierwszej kolejności obsługą zainteresowanych klientów zajmuje się wewnętrzne call center PTF SA. Firma ma ogólnopolską sieć punktów sprzedaży (ponad 20 oddziałów) i ponadto współpracuje ze 120 partnerami. PTF SA zajmuje czwarte miejsce wśród firm pośrednictwa kredytowego w Polsce pod względem wartości udzielonych w 2003 r. kredytów (777,5 mln zł). Na pierwszym miejscu był Lukas Bank – 2754,9 mln zł, na drugim AIG Credit – 1865,4 mln zł, a na trzecim Żagiel – 1815,2 mln zł. PTF SA jest liderem wśród pośredników finansowych pod względem udzielanych kredytów samochodowych. Wartością kredytów udzielonych na zakup aut w 2003 r. firma wyprzedza także wszystkie banki samochodowe (źródło: PTF SA). (PR)