Kraj

Animex zrezygnował z usług G7 i samodzielnie realizuje spot

Na połowę maja Animex planuje rozpoczęcie intensywnej kampanii reklamowej swojej flagowej marki Krakus. Obecnie trwają zdjęcia do filmu reklamowego, który...

Na połowę maja Animex planuje rozpoczęcie intensywnej kampanii reklamowej swojej flagowej marki Krakus. Obecnie trwają zdjęcia do filmu reklamowego, który ma stanowić trzon całej kampanii. Realizację filmu powierzono kilku fachowcom z branży, m.in. Andrzejowi Sawczukowi, który zajmie się jego reżyserią, a także wykona zdjęcia. Do niedawna całość prac kreatywnych nadzorowała agencja G7, którą wybrano w ub.r. w drodze konkursu spośród kilku innych agencji ubiegających się o budżet Krakusa. Kilka scenariuszy filmu reklamowego przedstawiających różne podejścia do problemu zaproponowanych przez G7 Animex poddał badaniom. Rozwiązanie, które najlepiej odpowiadało jako brief kreatywny, w rezultacie zawierało, jak twierdzi Robert Gądek, kierownik marketingu Animeksu, zbyt kontrowersyjne elementy. W rezultacie Animex wycofał się ze współpracy z agencją G7, rozliczając się z firmą za to, co dla niego przygotowała, i samodzielnie postanowił zrealizować film reklamowy. Będzie on skonstruowany w oparciu o pomysł G7, który najlepiej wypadł w badaniach, ale usunięte będą z niego sceny przez Animex uważane za kontrowersyjne. “Zaproponowano nam realizację naszego pomysłu po modyfikacjach – powiedział Jacek Hensler, dyr. generalny G7. – Jednak naszym zdaniem nie ma sensu realizować filmu, pozbawiając go pointy”. Agencja otrzymała wynagrodzenie za prace koncepcyjne, nie będzie natomiast zaangażowana w relizację spotu. W wersji zaproponowanej przez G7 nosił on tytuł “Pożegnanie”.

W najbliższym czasie zapadnie także decyzja co do domu mediowego, który obsłuży budżet mediowy Animeksu. Nie ustalono jeszcze, jakie media będą wspierać kampanię telewizyjną marki Krakus. (MKS, AMS)