Kraj

Paprykowy wariant Crunchips Crust został wsparty kampanią telewizyjną

Firma The Bahlsen Snack World rozpoczyna kampanię wspierającą sprzedaż nowego parykowego wariantu smakowego chipsów - Crunchips Crust - Papryka Pełna...

Firma The Bahlsen Snack World rozpoczyna kampanię wspierającą sprzedaż nowego parykowego wariantu smakowego chipsów – Crunchips Crust – Papryka Pełna Słońca. Działania reklamowe oparte na telewizji obejmą stacje: TVP, TVN, Polsat, TV4, MTV i Viva. Nowy film, którego autorem jest agencja reklamowa DDB Warszawa, jest kontynuacją wykreowanej dwa lata temu strategii. Film adresowany jest do osób w wieku 14-25 lat. Kampania reklamowa potrwa do końca maja br. Planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MediaCom Warszawa. Oprócz spotów reklamowych producent nie przewidział innego rodzaju wsparcia reklamowego. Marka Crunchips Crust jako subbrand została wprowadzona przez Bahlsen Snack World w ub.r. (MKS)