Kraj

Arip przygotował kampanię promocyjną i reklamową dla BoboVity

Nutricia Polska pod hasłem "Siedem szczęśliwych kroków i wsiadasz do samochodu" rozpoczyna największą w tym roku akcję promocyjną odżywek dla...

Nutricia Polska pod hasłem “Siedem szczęśliwych kroków i wsiadasz do samochodu” rozpoczyna największą w tym roku akcję promocyjną odżywek dla niemowląt i dzieci BoboVita. Wspiera ją intensywną kampanią reklamową. Promocją objęto wszystkie produkty BoboVita: soki, herbatki, obiadki, deserki, zupki, kaszki, a także dania z serii Kuchnia Alergika i Kuchnia Świata. Kampania reklamowa informująca o promocji obejmie tytuły prasy dla rodziców, reklamę telewizyjną, a także materiały POS dostępne w punktach sprzedaży oraz informacje na opakowaniach – naklejki i specjalne ulotki. Przygotowanie i obsługę promocji, druk materiałów POS, przygotowanie reklam prasowych i telewizyjnych zlecono agencji Arip. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Brand & Media OMD. Promocja polega na zebraniu siedmiu kodów kreskowych. Osoby biorące udział w promocji mają szansę wygrać trzy samochody Renault Megane, 300 rowerków dziecięcych i 3000 plecaków. Promocja potrwa od 19 kwietnia do końca czerwca br. Wartościowe udziały rynkowe BoboVity w poszczególnych kategoriach produktów kształtują się następująco: mleka w proszku i kaszki – 33,9 proc., słoiki -14,8 proc., soki -51,3 proc. (dane: Nutricia Polska, za ACNielsen, średnia za okres grudzień 2002 r. – listopad 2003 r.). Ogólny udział wartościowy Nutricii w kategorii żywność dla dzieci wyniósł w ub.r. 23,7 proc., Gerbera – 21,8 proc., a Nestle – 12 proc. (dane: Nutricia Polska). (MKS)