Kraj

Stargraphics przygotował projekt promocyjny dla Nordea Habitat

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię promocyjną kredytów mieszkaniowych Nordea Habitat. Kampanię przygotowała agencja Stargraphics należąca do grupy DougFaberFamily, a planowaniem...

Nordea Bank Polska rozpoczął kampanię promocyjną kredytów mieszkaniowych Nordea Habitat. Kampanię przygotowała agencja Stargraphics należąca do grupy DougFaberFamily, a planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy MPG Media Planning. Reklamy pojawią się w dziennikach i tygodnikach opiniotwórczych: “Polityce”, “Wprost” i “Newsweeku”, oraz na największych portalach internetowych. Charakterystycznym elementem kampanii jest przedstawianie maksymalnego oprocentowania kredytu. W przekazie użyto prostej symboliki – dłoni trzymającej makietę domu. Kampania adresowana jest do osób w wieku 30-49 lat, z wykształceniem co najmniej średnim, mieszkańców miast powyżej 100 tys. osób. Kampanię o podobnym charakterze bank przeprowadził w Estonii w ub.r. Promocja kredytu Nordea Habitat polega na tym, że klient otrzymuje go na preferencyjnych warunkach cenowych, czyli z maksymalnym oprocentowaniem 7,19 proc. w złotówkach i 2,8 proc. we frankach szwajcarskich, przy spełnieniu określonych warunków – dochodzie miesięcznym brutto 5 tys. zł i wkładzie własnym 30 proc., a także ciągłym zatrudnieniu. (MKS)